Dzisiaj temat bardzo ważny i naprawdę dla wielu odchudzających się kobiet wielki problem. Otyłość brzuszna to udręka i zmora natury estetycznej, ale również istotny aspekt naszego zdrowia. Ta przypadłość i defekt z którym walczymy w procesie odchudzania obciąża poważnie nasz organizm. Pamiętajmy ten tłuszcz na naszych brzuszkach otacza i narządy i organy. Otyłość brzuszna powoduje groźne choroby.

Pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest:

Właściwie dobrany jadłospis i zmiana nawyków żywieniowych zapewni nam prawidłowe spalanie brzuszka i pozbycie się dręczących nas fałdek brzusznych.

Dlatego w ekspresowym skrócie zapamiętaj poniższe zasady:

OWOCE CODZIENNIE zamiast SŁODYCZY.

Owoce  zawierającą wspaniały składnik jakim jest dla nas błonnik, najlepiej pomagający w niwelowaniu tłuszczyku z brzucha. Jabłka, gruszki i grejpfruty to jedne z najlepiej wzmacniających nasz metabolizm owoców.

PEŁNOZIARNISTE PRODUKTY- SKARB ENERGETYCZNY SPALAJĄCY szybko i skutecznie.

Płatki owsiane w jogurcie zjedzone na śniadanie stanowią idealny zestaw węglowodanowy dając nam siłę.

NAJWAŻNIEJSZE WARZYWA do WALKI z OPONKĄ.

Brokuły – zielony przyśpieszacz spalania oponki na brzuchu.

Wspaniałe warzywo jakim jest brokuł, dzięki zawartości węglowodanów złożonych jest ekstra składnikiem dla naszego jadłospisu. Brokuły przyśpieszają metabolizm ekspresowo po wchłonięciu do organizmu. Możemy je podawać bardzo różnorodnie i jako dodatek do makaronu pełnoziarnistego, a także jako składnik do zup.

Ogórek, pomidor, sałata.

Mają praktycznie zero kalorii, za to dużo wody i potasu. Potas działa dokładnie odwrotnie niż sód (który należy zdecdowanie ograniczyć), a więc moczopędnie. Dzięki temu nasz organizm nie magazynuje wody. 

otyłość
Joanna Stachowicz Skałecka.

WODA, WODA I JESZCZE RAZ WODA.

Woda ma podstawowe znaczenie dla spalania brzucha. Jest najlepszym spalaczem kalorii odkładających się w talii. Dlatego pijcie i to ponad 1,5 litrów dziennie, a nawet więcej przy intensywnych ćwiczeniach – to znacznie przyśpieszy walkę z krągłościami.

Pamiętajmy, że tylko podjęcie walki i regularne codziennie spalanie niepotrzebnych krągłości da po pewnym czasie upragnione efekty. Owoce i warzywa z dużą zawartością błonnika, picie zielonych koktajli po pewnym czasie zdziała naprawdę cuda. Pewnie się zastanawiasz dlaczego piszę wyrażenie ‘po pewnym”? Otóż dlatego, że każdy organizm i każda otyłość brzuszna są inne. Nasze tryby życia, nawyki, organizmy i reakcje na dane potrawy i składniki pożywienia też są rożne.

otyłość
Unsplash/ Nicole Wilcox.

A na koniec proponuję Ci jeden z ulubionych przez moich Podopiecznych koktajli, który skutecznie przyspieszy walkę o brzuch i którym będziesz mogła pochwalić się na sopockiej plaży 🙂

Przygotowanie:

Dwa duże, cieniutko obrane owoce kiwi zmiksuj z 2 łyżkami orzechów włoskich oraz ½ szkl. wody mineralnej.

CIEKAWOSTKA

Zawarta w pestkach kiwi pektyna korzystnie wpływa na skład flory bakteryjnej układu pokarmowego, oczyszcza organizm z toksyn i przyspiesza trawienie.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments